Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 21:03   #110
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg har allerede gått ned 2 kilo siden mandag *ler* - men det er pt det jeg gikk opp forrige uke strengt tatt

Ligger på bare 1400 kal nå - trodde ikke jeg skulle si det men det er faktisk deilig og ikke spise så mye mat!!!

Jeg klarer ikke spise mye mat.. Men jeg vil at det lille jeg spiser skal være rett.. Jeg kan lage mat (også lavkarbomat) til hele familien. Men jeg klarer ikke spise maten når jeg har brukt så lang tid på å lage den. Sikkert fordi jeg smaker og tester hele veien. Da har jeg liksom fått nok. Så nå bælmer jeg te med cocosa bare for å få nok fett i meg. Og så knasker jeg ost innimellom..