Sv: Total forvirring - trenger gode råd
Opprinnelig lagt inn av Bixi, her.
Ja jeg trives jo godt med det 
Bortsett fra liten forståelse fra familie, som ser på meg som sær og fanatisk og "inne i en periode"... Men det gir jeg blaffen i! 
Tålmodighet er vel en dyd da, som de sier...
Jeg måtte le litt av setningen hvor familie ser på deg som sær, fanatisk og "inne i en periode". Vet akkurat hva du mener. Jeg var ute å spiste middag med en kjær venninne for et par dager siden. Hun vet godt hva slags kosthold jeg har så vi bestemte oss for biff. På menyen stod det "ladies steak - 150g tenderloin, salat, feta cheese". PERFEKT tenkte jeg i mitt hode. Så kom maten og jeg freaka helt ut - SAUS!!! Det stod da ingenting om SAUS. Smakte så vidt på den fra kniven og ble helt sjokkert - den var tilogmed en slag søt ekkel bbq SAUS. Pokker tenkte nå jeg og gikk hardere til verks når jeg så det lå ei brødskive under biffen min. WHAT? Når jeg da endte opp med å spørre etter en ren tallerken, tørket biffen min servietten og spurte etter en real klædd med skikkelig smør - ja da fikk jeg det merkeligste blikket i mitt liv og kommentaren om at jeg var blitt helt spik spenna gæææærn.
Jo takk sa jeg og koste med meg min utsøkte, sukkersausfrie biff Man blir litt gal av å være nazi....men det skaper jo mange morsomme øyeblikk