Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 07:56   #120
Lisa-pyon
Medlem

Lisa-pyon sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 34
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Duesund, her.

Sukk... fjerde dagen min og jeg klarte å regne feil! Hadde 10 karbohydrater til frokost, også var det middag.. jeg har kjøpt spesial pasta med kun 5 karb/54g rå pasta, og laget altså det.. så var det pastasausen.. sukk Jeg tenkte feil og i stedefor å få i meg 10 karbs så fikk jeg i meg 14!! Ergo har jeg fått i meg litt over 30 karbs idag når jeg bare skal ha 25 Kommer det til å ha utrolig mye å si tror dere?

Det andre som er rart er at mange snakker om mat intoleranse, slapphet etc.. Jeg har masse energi, får bare mer og mer... Jeg har hatt en "tung" hodepine siden dag to men drikker over tre liter vann dagen... Tisset mitt lukter også "rart"... vet det bare er gått fire dager men.. er så redd for å ødelegge noe!

Det er visst vanlig å få hodepine når du kommer i ketose, sånn typ "overgangsfase", men det skal bli bra når kroppen har blitt vadt til det tror jeg. Når jeg kom i ketose fikk jeg mensen 2 uker før jeg skulle, enda jeg går på p-ring så, kroppen gjør mye rart når man omstiller kostholdet så mye.

Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat