Sv: 20 kg ned?
Opprinnelig lagt inn av LilleNøtt, her.
Såklart Nisse Jeg er godt igang med runde nummer to. Gikk ned nesten 30kg i fjor...også slurva jeg med en kake en dag også raste hele korthuset sammen...så da gikk jeg opp igjen 20 jeg (dårlig ide med andre ord). Så er igang igjen nå og nå er det for life
Uff...jeg er oppgitt. Kanskje noen kan svare meg? Første uka mi hadde jeg tidenes råeste nedgang på over 4KG. Så ble jeg syk. Har fått meg en bihulebetennelse og nå rikker ikke vekta seg en prikk.....kan infeksjoner i kroppen sette en stopper for nedgangen? Jeg holder meg innenfor 15g karbo om dagen og ca 70% fett i kosten og jeg er i ketose..er alt for dårlig på å drikke vann, men det blir bedre og bedre for hver dage som går. Har dratt på med litt vel mye mascarpone ost i det siste....kan det være min synder?
anybody knows?
jeg begynte i februar i fjor. holdte på i nesten 2 måneder. gikk ned 8 kg. skulle ha en liten pause som værte frem til nytt år..... opp alt og 10 til. denne tabben gjør jeg ikke en gang til.
du, prøv å spise mere mat. hold deg under 20 karb men ikke mere en 15. jeg klarer ikke vann men det går masse fun light.men det er ikke alle som tålet det. prøv deg frem. mascarpone burde gå bra men spiser du mye av det? prøv å ha det som lørdagsgotteri en stund. ellers må du bare være tolmodig. ta frem målebond. jeg har gått ned over 80 cm siden januar. måler på 8 steder da. lykke til   

|