Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 09:14   #221
Aranel
Gjest

Sv: Noen marsstartere her?

Jeg prøver å ikke henge meg for mye opp hvor mye vekta går ned, så sant den peker nedover og ikke oppover Varig vektnedgang skal gå sakte slik at kroppen ikke kjemper i mot.
Nå er jo ikke jeg overvektig heller, har kun noen kg jeg kunne tenkt meg å bli kvitt for trivselens skyld.

Det som motiverer mest nå er at jeg ikke har hatt migreneanfall siden jeg la om kostholdet 1.mars. Har tidligere hatt migrene anfall ca 1 gang i uka det siste halvannet året, og samtidig gått mye med kronisk stress huepine, som også ikke har vært tilstede mer enn 1 dag denne mnd, hvilket er et underverk egentlig. Hehe egentlig burde jeg vel slutta på skolen, da det er det høye presset på skolen som har pådratt meg disse plagene, men det er sååååå uaktuelt!!!

Sånn ellers så blir jeg påminnet dersom jeg skulle sprekke, da store mengder sukker nå gir meg mageknipe, noe jeg fikk smertelig erfare i helga da jeg spiste 3 kjøpe-skillingsboller. Måtte ty til paracet faktisk, og det er ikke ofte jeg tar. Spiste brød i helga til ett måltid, og det gikk bra, så ganske sikker på at sukkeret her er den store synderen

Ellers vil jeg bare si at jeg syns alle her er kjempe flinke og jeg skal gjøre mitt ytterste i å støtte hvis noen her skulle trenge det! Tror det er viktig som flere her sier å sette seg små delmål, lettere å motivere seg for noe som er nært oppnåelig, og heller legge de små målene sammen til slutt.

Svar med sitat