Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 16:03   #22
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Total forvirring - trenger gode råd

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

Det jeg ikke skjønner er hvordan du klarer å ligge så lavt i kcal??
Da må du jo spise knøttlite og med veldig lite fett?

Den antagelsen er feil. Jeg klarer fint å få i meg sånn 80% fett med et dagsinntak på ca 1300 kcal - det er ikke noe jeg tilstreber, men sånn det blir fordi jeg er mett, rett og slett. Da er en typisk dagsmeny feks 2 kokte egg med masse meierismør til første måltid, og nakkekotelett med masse smør og evt litt grønnsaker i saus/smør/rømme til måltid 2. Eventuelt tredjemåltid blir kanskje et glass eggemelk eller noen osteskiver. Jeg spiser alltid når jeg er sulten, til jeg blir mett - vil ikke anbefale noen som trenger mer mat å følge min meny. Ville bare skyte inn og påpeke at det trenger ikke å bli så lite fett bare fordi totalinntaket er litt smått.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat