Sv: Har gått ned mange kilo
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
en av dere skriver at jeg ikke aner noenting om dette. men jeg vet at jeg er blitt feit av snop og kaker og lite aktivitet. det kan ingen vite bedre enn meg. Og hvorfor kan jeg ikke få lov å skrive hva jeg tror og vet? er det bare deres meninger som er rette?
At du har blitt feit av snop, kaker og ingen aktivitet er helt greit. Det har jeg også blitt feit av Alle har forskjellige grunner for hva de har blitt feite av.
Men du vinkler det jo nesten til at det er tull å telle karbohydrater og at det er helt feil at folk blir feite av brød, potet og frukt. Og at det er bare å spise mindre, for det funker for deg, og det må jo funke for svigermor også, bare hun kutter ut snopet i ukedagene. Du må utmerket godt skrive hva du tror og vet om deg selv - DU er eksperten, men når det kommer til kunnskapen om prosessen i kroppen så kommer du til kort for der vet du ingenting.
Jeg kan UTMERKET godt gå ned i vekt ved å spise mindre og trene mer. Vel, ikke nå. Nå er kroppen min såpass ute å kjøre pga for mye trening og lite mat at jeg må nok spise mer for å gå ned i vekt. Det betyr ikke at det må funke for ALLE andre, fordi jeg vet at jeg kan det.
Eller vent, det høres helt STRÅLENDE UT. Ja, det tror jeg. Skal skrive bok "cherry-dietten" skal den hete. Den eneste ene måten å gå ned i vekt på. Kommer til å selge til tusen.
Selv om man går ned i vekt med noe betyr det ikke at det er sunt =)
Det kroppen trenger er de 8 essensielle aminosyrene og de tre essensielle fettsyrene forresten.
|