Sv: Har gått ned mange kilo
Nei min sviger mor er det ikke håp for. hun skulle ha operert bena, ellers kommer hun snart til å lande i rullestol. men hadde ikke så lyst til operasjon. har prøvd å si til henne at hvis hun minker ned på karbohydratene, så kan det hjelpe på vekta. men da sier hun bare: men jeg MÅ ha en liten potet til middag osv. så har litt gitt opp det der.
Men jeg tror mange av dere misforstår meg. Jeg har skrevet at jeg skjønner dette med karbohydrater og vektnedgang. det jeg ikke kan klare, det er fett og fløte osv. derfor kan jeg ikke følge den filosofien. og jeg er veldig fornøyd med min vektnedgang. skal fortsette med min "livsstil" så lenge så mulig. skal aldri mer spise snop og kake i ukedagene.
Men liker ikke at dr Hexeberg sier at folk ER BLITT FEITE PGA POTETER OG BRØD, for det er en sannhet for noen, men ikke alle.
Før i tida åt folk brød og poteter og grøt. og jobbet ute på garden hele dagen. kom slitne hjem, og åt enda mer brød og poteter og grøt. tror ikke de var særlig feite, iallefall ikke de gamle som jeg kan huske. før når jeg var liten; så var vi ute og lekte. nå sitter barna ved pcen. klart at det får følger!
|