Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 17:56   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

Nå forstår jeg hvordan det er her på forumet. en må ikke komme med spørsmål som kan være for negative...en må ikke komme med spørsmål som dere helst ikke vil svare på. istedetfor å la være å svare, så må dere komme og skrive at jeg er fordomsfull. hvis du ikke har svar på dette, hvorfor svarer du da?

dette er ting jeg lurer på. har lest flere ganger at noen av dere skriver at det er så greit med lavkarbo, fordi en trenger ikke trene for å gå ned i vekt. men det det å trene/gå tur/ være aktiv er også helsebringende.

Har et eksempel: har en kjenning. hun er kjempetynn, og 36 år. hun røyker som en svamp, og går ALDRI tur. hun er den første til å kritisere når hun ser overvektige folk "at de ikke passer bedre på helsa.osv". i sist uke fikk hun HJERTEINFARKT....

Derfor spør jeg som jeg gjør. det kan jo være like farlig å røyke og være inaktiv, som overvektig?

Nå har jo jeg, og nå 157cm svart deg på akkurat det du lurer på.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat