Sv: Har gått ned mange kilo
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
vet ikke hvor mange ganger jeg må skrive det: jeg mener ikke at min mening og erfaring gjelder for alle. dere henger dere utrolig mye opp i de "negative" tingene jeg skriver..
Om du synes at svarene du har fått er hårsåre eller surmagede - så synes jeg du bør tenke over at mange her har slitt med overvekt hele livet, og hele veien blitt utskjelt og bebreidet for å være svake og late, mens dette virkelig ikke var sannheten. Kanskje de til og med begynte å tro på det selv, til slutt - at det var noe galt med dem, hvordan de tenkte, kanskje de virkelig var slike late og løgnaktige drog som de ble beskyldt for å være (for hvis de hadde trent og spist så sunt som de hevdet, så skulle de jo ikke vært tykke). Disse som har vært så enormt heldige å oppdage lavkarbo og kanskje samtidig sette fingeren på hormonlidelser som aldri ble oppdaget tidligere - SELVSAGT er de (vi!) opptatt av å spre korrekt informasjon om overvekt! Når du tenker over det, så er det kanskje ikke så rart at det blir tatt ille opp når noen fortsatt går ut fra at "overvektige er late og fråtser i kaker"? 
Avslutningsvis - om du mener folk henger seg opp i "feil ting" av det du skriver, så er det ikke usannsynlig at det er du selv som bør tenke gjennom hva du ønsker å si, og hvordan det blir hørt. Et publikum hører bare ordene til taleren, de kan ikke kikke inn i vedkommendes hode. Tenk på språket som en hammer - et greit verktøy som gjør jobben sin, men det avhenger av at du faktisk treffer spikeren. 
|