Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 18:16   #12
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Hei,
Nå har jeg vært her på forumet en god stund og det ser ikke ut til at du har oppdaget at ganske mange av oss her inne ofte sliter med andre plager i tillegg til vekta… Kan ikke si at jeg har sett en eneste her inne som er imot/negativ til trening eller det å være i aktivitet.
Jeg begynte å legge på med etter en ulykke og sakte men sikkert begynte jeg å spise mer potetgull og drikke enda mer cola og når man er inmobil med kroniske smerter så skal det ikke mye til før nåla på vekta raser oppover. Jeg trener nå i varmtvannsbasseng under ledelse av fysioterapeut og jeg er ikke tilsnakkbar de neste 24 timene pga smerteøkning. I mote med personer innen helsevesenet som møter meg med holdning om at ”trening kurerer allt” så er mitt svar at smerter er ingen motivasjonsfaktor.

Det at det finnes et kosthold hvor man slipper å være sulten hele tiden og som i tillegg ikke KREVER at man trene MASSE for å få en forbedret helse og at man også går ned til normalvekt synes jeg er helt fantastisk.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat