Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 19:33   #19
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

Ja, det er bra å lese at dere også kan ha usunne vaner! det er jo bare menneskelig. Ingen er perfekt, det er sikkert. Og jeg spør ikke for å provosere, altså. Det er bare ting som jeg lurer på.

Folk har sagt til meg at det er verre å slanke seg, enn å slutte å røyke. For du kan slutte tvert med røyken, du trenger ikke den. men maten MÅ en ha, og da blir en utsatt for så mye fristelser rundt forbi...

Jeg kan IKKE slutte tvert med røyken, men jeg kan legge om kostholdet mitt slik at jeg er mer fornøyd enn noensinne.

Og, du vet, vi som spiser lavkarbomat eller er i ketolyse har ikke færre laster enn andre ? Trodde du dét ? Og den lørdagsgodterispisingen din, vet du ? Den er ikke spesielt sunn, den heller men LITT kan vi gjøre for helsa vår, alle sammen. Så får det bli opp til hver enkelt hvilke kjepphester vi vil ri.

Lykke til videre !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat