Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-04, 22:50   #98
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Er bedre nå. Har spist knekkebrød med kaviar og kokt egg. Det var det eneste jeg hadde lyst på.
Det er ikke farlig å blande de andre medisinene jeg tar (Cipralex) med verken paralgin eller alkohol. Men jeg tror jeg holder meg til rødvin heretter... Jeg skulle ringe legevakta i morgen, så skulle de faxe resept på muskelavslappende til apoteket. Bedre det enn bare smertestillende.
Min mann har nå massert meg, og det hjelper en stakket stund. Men godt de minuttene det varer da!
Takk for omtanken damer. Er ikke meningenverken å skremme eller klage, men det er nå liksom dette jeg har opplevde i dag da.... Eller! Jeg har jo lest en bok. Den kan jeg legge inn under bøker etterpå.