Sv: Har gått ned mange kilo
Haga, minni og knh, dere skjønner hva jeg mener. og dere skjønner at jeg ikke skriver for å provosere, kun fordi jeg er nysgjerrig. takk for at dere skrev! Jeg kan ha feil i mye, det vet jeg. og jeg beklager atter en gang hvis noen tror at jeg mener at ALLE HAR DET SOM JEG, for det er ikke det jeg skrev.
Jeg vet ikke om jeg har skrevet dette før, eller om det er kun i hodet mitt: men jeg vokste opp på hvitt brød og sjokoladepålegg. likte stort ikke potet. var kjempetynn som liten, og ungdom. da jeg ble voksen, og fikk barn, ble syk osv så kom kiloene snikende på. jeg vet selv at det ikke går an å spise snop og ostepop hver kveld, og tro at en kan holde seg like tynn og fin. så når jeg gikk på vekta, etter å ha fått streng beskjed av legen om å gå ned i vekt, så fikk jeg nesten hakeslepp. at det går an å veie så mye uten å "se det" selv.... så samme dag tok jeg tak i dietten han ga meg. og har siden stått på. jeg har som sagt aldri stort likt potet, og spiste jeg potet til middag, så var det en halv liten. så jeg har ikke blitt feit av potet. og da jeg var ung spiste jeg hvitt brød, som voksen spiste jeg kneipp. så jeg tror heller ikke det var brødet som gjorde meg feit. da jg fikk første barn, gikk jeg hver dag to lange turer med barnevogn. med de to neste hadde jeg ikke "tid" til å gå så mye, og da hopet kiloene seg på...
|