Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 19:40   #54
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

kanutten, jeg tror også du har rett i det du skriver. jeg gjør en stor feil ved å nyte å se mine barn spise usunt. men det er jo også det jeg skriver; jeg skjønner ikke hvorfor jeg nyter det? kan ikke forstå mine følelser der. men tror at det ligger i at jeg elsker sånne usunne matsorter, og lengter til å kunne spise hva jeg vil. noe jeg aldri mer kan. og da "unner" jeg barna mine det som jeg selv lengter til... vet ikke om det er svaret...

Så prøv å gjøre noe med DET da slik at ikke de også ender opp som overvektige i tillfelle det skulle skje endringer hos dem av noe slag. Lær dem hva som er RETT mat slik at både DE og kroppen deres er forberedt..