Sv: Tidligere spiseforstyrret, kick og lavbarko?
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Jeg er jo en overspiser nå, så når jeg ikke får nok ved et måltid, så tar jeg meg noen ostebiter (Hvitost inneholder 0 karbo) og litt vann for å fylle opp magen litt mer. Nå er jeg i uke 3 ut i dette, og nå kjenner jeg at sulten avtar litt og jeg blir raskere mett! mye å glede seg til med andre ord. Bare hold ut!
Det er normalt å føle litt sult, men du trenger ikke å gå sulten med mindre du teller kaloriene også.
Jeg håper virkelig jeg får den forbedringen også, jeg blir gal av dette suget mitt.. Hvitosten har jeg allerede oppdaget, hehe. Har blitt litt småspising av det etter måltid.. Ikke bra, småspising skal vi ikke ha.
Men jeg merker allerede en viss forskjell i kroppen da, selv om det er andre dagen min i dag. Jeg er fortsatt litt usikker på hvor lavt jeg skal ligge på karbene, jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt litt mer enn 15. Frokosten har allerede bestått av 5 gram, noe som betyr at jeg bare har 10 igjen resten av dagen. Det går det, men jeg kjenner jeg savner å kunne spise mye mer brokkoli og blomkål foreksempel, grønnsaker har jeg vært vant til å spise MYE av Tenker at jeg burde komme meg i ketose og være der en liten stund før jeg går over på 25-50 om dagen. Hva tenker dere om det? 
Ellers har jeg spist gigafrokost, med for lite fett. ÆSJ. Alt for mye kyllingkjøttdeig med litt brokkoli og en del ost. Burde tatt egg som alle andre med bacon eller masse ost, jeg har bare fått i meg rundt 600 kalorier og for mye proteiner istedet. Men det fristet mer med kjøtt Andre dagen som sagt, jeg lærer..
|