Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Rosalita2011, her.
Hei alle sammen....
Ny veiedag i dag, men der var det ikke så mye positivt å hente desverre.. Oppgang på 1 kg
Det kan ha sammenheng med at det var påskelunsj på jobben på onsdag, og da spiste jeg grovbrød, drakk appelsinjuice, et par staver kvikk lunsj utenom salater, eggerøre,kokte egg etc etc.. Det var druer i den salaten jeg syntes var best da men Pluss at jeg spiser disse muffinsene http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41667
Men jeg tillot meg å kose meg den dagen, så det straffer seg vel nå... Samtidig bygger man vel muskler også pga høyere protein inntak enn før man startet med livsstilendringen..
Ouuuh, disse muffinsene må jeg teste!!
Selv er jeg kjempeglad i sjokolade-delice, særlig når de har ligget i kjøleskapet noen dager, nammenam!! Jeg brukte 100g 86% sjokolade og 50g 70% ca. Hadde ikke bare sukkerfri sjokolade, men jeg tror faktisk jeg fortsetter å lage med 100g 86% og kanskje 50g sukkerfri melkesjokolade fra Guylian neste gang jeg lager disse. Også skal jeg bruke litt av english toffee-stevia'n jeg har, den er så fantastisk god!! Jeg byttet ut litt av sukrinen med natreen for å ikke få den kalde smaken folk snakker om, og selv om det knaste bittelitt når jeg spiste disse er de knallgode og ikke kalde etter min mening!

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
|