Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-11, 18:43   #71
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

kanutten, jeg tror også du har rett i det du skriver. jeg gjør en stor feil ved å nyte å se mine barn spise usunt. men det er jo også det jeg skriver; jeg skjønner ikke hvorfor jeg nyter det? kan ikke forstå mine følelser der. men tror at det ligger i at jeg elsker sånne usunne matsorter, og lengter til å kunne spise hva jeg vil. noe jeg aldri mer kan. og da "unner" jeg barna mine det som jeg selv lengter til... vet ikke om det er svaret...

Psykologisk/biologisk svar: Det er ikke det at du nyter å se dem spise usunt. Innerst inne vet du at den usunne maten du gir dem smaker godt. Du vil gi dine barn noe godt - du vil gi dem mat, foringsinnnstinktet ligger dypt begravet i alle oss pattedyr......du svarer bare på et innstinkt....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat