Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 08:29   #12
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Syns jeg er sulten hele tiden. Noen som vil titte litt på det jeg spiser?

Jeg syns det ser ut som litt lite mat, men i utgangspunktet ikke så ille. Jeg tror det kan være fornuftig å starte dagen med mer fett og proteiner. Min erfaring er at det holder lengre. Det som metter aller mest for mitt vedkommende er egg, så jeg har alltid egg i frokosten. Frukt (spesielt eple) er en sulttrigger for meg (uavhengig om jeg spiser fett/protein til), så kanskje du skal prøve å kutte den ut eller bytte ut med bær for å sjekke om det samme kan være tilfelle for deg. En hel avokado til lunsj i stedet for bare en halv og kanskje litt bønner/linser til middag. Er i grunn enig med Nellie, jeg. Litt mer fett og litt mindre frukt kan gjøre susen

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat