Hei hei! Det er rart hvordan kroppen og vekten reagerer på ting. Både positivt og negativt. Jeg synes det av og til er ganske vanskelig å henge med i svingene. Selv driver jeg og går opp og ned det samme kiloet, har holdt på sånn to-tre uker nå. Begynner å bli så lei! Heldigvis har jeg holdt meg fint på matten, får håpe det betaler seg :P I dag spiser jeg Knutteloff. Herreminhatt så godt det er! Har Kvitseid smør og Gräddost på Jeg vet ikke helt enda hvordan det går ift vekt, men det er fryktelig godt og jeg tenkte jeg kunne kose meg med det sånn av og til. Ellers har jeg tenkt at jeg nok drikker for lite vann. Fant en tråd her inne som forklarer hvorfor man kan gå mindre ned i vekt dersom man ikke drikker nok vann. Har ikke tenkt på det på den måten før, så skal bli spennende å se om det virker. For jeg har stoppet opp igjen (uten at jeg har gått så mye ned), så jeg vet ikke om det er nødvendig å være så streng på meieriproduktene like vel. (hurra) Tenkte jeg skulle kutte ut nøtten noen uker for å se om det kan hjelpe.. Er litt styr synes jeg, men jeg tenker det kkan være verdt det om det kan fortsette å gå litt nedover... Håper det går bra med dere og at kiloene bare flyger av hehe. Ha en strålende helg!!