Sv: April 2011 --->
Hei alle sammen!
Akkurat unnagjort en lang tur med hunden i regnvær og kjenner at beina faktisk hang med i dag! Den første tiden på ketose kjentes de ut som tømmerstokker og hele kroppen var tung.. så det gir motivasjon!
Veide meg også i morrest og vekta den går raskt nedover - jippi! Gleder meg til veiedag på mandag her inne 
Ellers å jobber jeg med å fokusere på at dette er mye mer en livsstil enn vekttap..det har tatt tid å legge på seg og skal ta litt tid å ta av seg igjen (bare ikke så altfor lang tid..) Jeg følger enda introduksjonen til Atkins og ser frem til neste fase. På sikt ser jeg for meg et moderat lavkarbo kosthold, men må tilpasse meg på veien, for å se hva som er best for akkurat min kropp!
I går spise jeg og en venninne foressten pizza med eggebunn (egg, philadelphiaost, revet ost, bakepulver og krydder), og den var KJEMPEGOD! Overraskene god faktisk, for den smakte vanlig pizza og ikke omelett! Smøreost hører vel ikke hjemme på introen, men men..bedre enn bunn me bakemix?? Har unasett kort tid igjen på introen (2 dager), men vurderer å legge til en ekstra uke, siden det går såpass bra og jeg ikke har noen problemer med å følge kostholdet.
Ha en fin lørdag alle sammen!