Tråd: ketostix???
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-05, 11:48   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz

Hei, kjøpte i går stix og prøvde dem med det samme jeg kom hjem- ingen utslag. Prøvde igjen til morgenen i dag og da fikk jeg utslag på det nest laveste nivået. Har nå i 6 dager prøvd å komme i ketose. Gjør jeg noe galt?? Eller har jeg problemer med å komme i ketose? I går spiste jeg ; to muffins laget av to egg, Atkins bakemix og litt kakao. Kyllingvinger med salat og 1 bar Atkins sjokolade. ??

Hva utslag du har betyr ikke så mye. Det er ikke alle som får utslag heller. Men et kan du lese om i post nr 1 i linken Mila ga deg. Det viktigste er at du tar av !

Du spiser lite nok til at du bør være i ketose nå. Men det kan være HVA du spiser. Det er ganske vanlig at folk ikke kommer i målbar ketose når de spiser ting som Atkins sjokolader og barer. (Mange tar ikke av heller.... ) Dvs. kunstig søtstoff kan være synderen....

Du spiser veldig lite - og etter min mening alfor lite grønnsaker..... Er det en normal dagsmeny for deg eller pleier du å spise mer ? (Iallefall et måltid til... Atkins sjokolader og barer er IKKE mat eller måltidserstattere).

Kan du ikke lage deg en journal/dagbok her inne, og poste menyene dine/hva du spiser, så kan vi ta en titt på dem ?? Vi skal nok finne ut av det ser du !!