Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-11, 22:19   #16
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 48
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: slette profil?

Og når det gjelder å slette profilen: jeg synes ikke du trenger å gjøre det. Du har fått tilbakemeldinger flere steder på hva det er som får folk til å reagere. Det du skriver bærer preg av at du har funnet noe som har fungert for deg -og det er kjempeflott.

Problemet er bare at det nok ikke vil fungere like bra for meg. Du tror ikke poteter og brød er "farlig", og det er jo flott dersom ikke din kropp reagerer på det. Min kropp reagerer ikke som din, og jeg merker stor forskjell på kroppen når jeg spiser brød og poteter mot når jeg ikke gjør det. Dermed passer ikke dine sannheter for meg, og jeg blir oppgitt når du sier at du ikke tror poteter og brød er problemet fordi kaker og snop er et større problem. Joda, de er nok det, men små problemer er også problemer og siden jeg ikke spiser noe særlig av snop og kaker er brød og poteter ett av mine største problemer

Det er mulig at du er et forumtroll som er ute etter å provosere. Jeg velger likevel å svare på en "ordentlig måte" fordi det du skriver er mye av det samme som jeg hører fra dem som ikke har lest seg opp på hva lavkarbo handler om. De har funnet det som fungerer på dem, og er "frelst" og vil gjerne dele sin viten. Jeg har ei venninne som teller kalorier, spiser til faste klokkeslett og ikke kan spise etter åtte på kvelden selv om ho er sulten fordi ho kan legge på seg. Vi er enige om å være uenige, vi. Det vil jeg tro at du og jeg også kan bli, så lenge ingen av oss absolutt skal sitte med fasiten på hva som er rett. Det er flott at dine ting fungerer for deg, men ikke vent at det skal fungere for meg og prøv å forklare meg at jeg ville vært tynn dersom jeg ikke spiser snop om kvelden. (jeg sier ikke at det er det du sier, men gir et eksempel på noe som ville bli helt feil). Så lenge jeg ikke spiser snop om kvelden må det være noe annet som har gitt meg vektproblemer.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg