Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Det er vel en grunn til at dette er et lavkarbo forum? Og da er det ikke rart man møter litt motgang når man prøver å si at havregrøt og banan er sunt.
Registrerer man seg på et Liverpool forum begynner man ikke å rope ut at Manchester er best. Er man på vg forumet eller et annet åpent forum skjønner jeg at man diskuterer disse tingene.
Vil påstå dette forumet er litt mer dedikert for de som ønsker å leve lavkarbo og har tro på det. Så kan heller de som ikke har noe tro på dette kostholdet diskutere andre kostholdsfilosofier andre steder.
Tipper det hadde blitt rimelig rabalder om vi kom på ett Grete Roede forum og snakket veldig om ketolyse og atkins feks.
Dessuten har jeg lest mange av trådene til TS, og de fleste av disse bærer veldig preg av at hun er et forumtroll. Hun skriver for å provosere, AKKURAT som i denne tråden. Men hvor blir hun av når diskusjonen tar av?? Jo da har hun mange ganger vært i full sving med å starte en annen diskusjonstråd for å provosere!
Det er klart vi må få lov til å si fra da
Marius
Men jeg skjønner ikke hva som provoserer!?
Og jeg er heller ikke med på tanken om at siden dette er et lavkarboforum så er det gitt at alle skal tro på det samme? Hva med dem som er nysgjerrige på lavkarbo da? Skal ikke de få lov å være her inne og lære mer? Er dette et "lukket" forum hvorpå man må bekjenne at en er "lavkarboist" for å få være medlem?
I alle andre forum jeg har vært har det vært folk som er der fordi de er nysgjerrige. Jeg synes at også de fortjener å bli møtt med respekt og svar i diskusjoner. Slik jeg ser det er det dette denne diskusjonen handler om...
|