Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.
Men jeg skjønner ikke hva som provoserer!?
Og jeg er heller ikke med på tanken om at siden dette er et lavkarboforum så er det gitt at alle skal tro på det samme? Hva med dem som er nysgjerrige på lavkarbo da? Skal ikke de få lov å være her inne og lære mer? Er dette et "lukket" forum hvorpå man må bekjenne at en er "lavkarboist" for å få være medlem?
I alle andre forum jeg har vært har det vært folk som er der fordi de er nysgjerrige. Jeg synes at også de fortjener å bli møtt med respekt og svar i diskusjoner. Slik jeg ser det er det dette denne diskusjonen handler om...
Nå var ikke dette innlegget spesielt provoserende i seg selv, men som du ser så heter denne tråden slette profil. TS spør hvordan dette gjøres for så å slenge ut en del spørsmål ang lavkarbo. Så forsvinner hun og mange begynner da å lure hva egentlig TS vil. Dette ut i fra mange andre tråder TS har startet.
Hvis du leser hva TS skriver så ser du jo ikke at hun spør. Hun slenger ut mange påstander som motstrider det vi som tror på lavkarbo mener.
Det er klart alle får komme hit. Alle kan få stille spørsmål og alle kan få mene hva de vil. Men da må de også tåle svaret de får. Og spør man om banan og havregrøt er sunt på et lavkarbo forum må man jo tåle at det ikke er mange her som er enig i det. Og at vi da prøver å dokumentere så godt vi kan hvorfor det ikke er så sunt.
Jeg klarer ikke helt å se hvorfor du konkluderer med innlegget mitt over her at det ikke er lov å stille kritiske spørsmål. Det er jo ikke det TS gjør. Hun slenger ut påstander som vi er helt i mot. Og hun surver over at vi ikke er enig med hun at banan er sunt.
Marius

|