Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Nå var ikke dette innlegget spesielt provoserende i seg selv, men som du ser så heter denne tråden slette profil. TS spør hvordan dette gjøres for så å slenge ut en del spørsmål ang lavkarbo. Så forsvinner hun og mange begynner da å lure hva egentlig TS vil. Dette ut i fra mange andre tråder TS har startet.
Hvis du leser hva TS skriver så ser du jo ikke at hun spør. Hun slenger ut mange påstander som motstrider det vi som tror på lavkarbo mener.
Det er klart alle får komme hit. Alle kan få stille spørsmål og alle kan få mene hva de vil. Men da må de også tåle svaret de får. Og spør man om banan og havregrøt er sunt på et lavkarbo forum må man jo tåle at det ikke er mange her som er enig i det. Og at vi da prøver å dokumentere så godt vi kan hvorfor det ikke er så sunt.
Jeg klarer ikke helt å se hvorfor du konkluderer med innlegget mitt over her at det ikke er lov å stille kritiske spørsmål. Det er jo ikke det TS gjør. Hun slenger ut påstander som vi er helt i mot. Og hun surver over at vi ikke er enig med hun at banan er sunt.
Marius
Det var ikke meningen å konkludere med noe som helst, det var jo derfor jeg stilte spm! 
Dersom TS vurderer å gi opp forumet - slik jeg tolket denne tråden - så er det vel også naturlig at hun kommer med påstander som hun tror på, som at banan er sunt. Jeg tolket hennes setning om banan og havregrøt dithen at hun følte seg ekskludert fordi hun mente dette, og det synes jeg blir feil. Da synes jeg vi har et forum som er lite åpent for nysgjerrige og nykommere. Dersom en føler seg angrepet av å mene noe annet enn majoriteten mener jeg at vi har mislykkes i å være et åpent forum. I stedet burde vi klare å gjøre TS nysgjerrig på hvorfor hennes påstand kanskje ikke er en sannhet som gjelder alle.
|