Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 00:48   #43
Slankogfin
Sperret

Medlem siden: Apr 2011
Slankogfin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: slette profil?

"Det er klart alle får komme hit. Alle kan få stille spørsmål og alle kan få mene hva de vil. Men da må de også tåle svaret de får. Og spør man om banan og havregrøt er sunt på et lavkarbo forum må man jo tåle at det ikke er mange her som er enig i det. Og at vi da prøver å dokumentere så godt vi kan hvorfor det ikke er så sunt.".

ja, jeg kan tåle svaret jeg får. men liker selvfølgelig ikke å bli kalt for å være provoserende fordi om jeg spør om ting. og liker ikke at jeg blir kalt for et forumtroll (antar at det er noe negativt) fordi om jeg kommer med meninger og spørsmål. vi kan vel prøve alle sammen å svare med respekt? (vil minne om den tråden der noen synes det var moro å skrive: nå har jeg gått tur, ergo er jeg slank. det synes jeg var noe barnslig, og orket ikke kommentere. hadde jeg skrevet noe lignende så hadde jeg vært provoserende...?) og jeg spør ikke om dere synes at banan er sunt. jeg skrev at jeg forsto at vedkommende som sa at havregrøt og banan ikke er sunt, sier det fordi hun går på lavkarbo. en "vanlig " person (dvs majoriteten av Norges befolkning) vil jo mene at det er sunt.

Slankogfin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert