Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-05, 14:43   #11
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

vil det si at de jeg kjenner (og meg selv) som har diagnosen PCOS men en BMI på under 30 ikke har PCOS alikevell??? Jeg vet jeg ligger rett under 30, men jeg har et par venner som sier de har PCOS som er normalvektige... Jeg har vært hoss legen og fått diagnosen da, og hun holder på å tar doktorgrad i PCOS, så jeg vill tro at hun viste litt om dette... ikke for på still spørsmål ved dine meninger, men bare for at jeg nå ble litt forvirra...

Du har nok PCOS. Jeg har venninner som er helt normalvektige men som likevel sliter med flere av symptomene ved PCOS. Dvs. manglende menstruasjoner, insulinresistens, dårlig eggkvalitet, hårvekst mm. Flere har måttet ha assistert befrutning for å bli gravide.

I tillegg har jeg en venninne, normalvektig som foreløpig kun har PCO (dvs. cystene), Hun har samme lege som deg og meg, og fikk streng beskjed om ikke å legge på seg eller endre på treningsmønsteret sitt. For da ville PCOS`en blomstre opp for fullt.