Sv: slette profil?
Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.
hva mener du med at det går på måten som man reagerer på når man får litt motstand? mente du meg da? hvordan synes du at jeg har reagert når jeg har fått litt motstand? Jeg har jo ikke skrevet at jeg har blitt provosert, som flere her inne har skrevet at de har blitt av mine tråder. jeg har sitert hva noen har sagt, og skrevet at jeg ikke akkurat har likt/ vært enig i det som er skrevet. men det har ikke provosert meg...så jeg skjønner ikke hva som har vært galt med min reaksjon i forhold til enkelte andre...
Som flere sier: Du kommer med ganske bombastiske uttalelser for så å gå tilbake på det du har sagt og si at du ikke mente det slik. Andres reaksjon har vært krassere enn dine. Du har vært flink til ikke å angripe personer. Men du har egentlig angrepet de fleste uten å mene det med dine generaliseringer. Det er rart at du ikke ser at du driver og tramper folk på tærne. Du snakker til folk som har vært overvektige mye av livet og følt seg mislykket fordi vi ikke klarte å gå ned i vekt. Så kom lavkarbo og svarene. Det var ikke det
at man var lat og med null selvkontroll - det var feil kostholdsråd fra staten! Det er ganske lett for de so ikke har hatt problemer med vekta å si at det er jo bare å spise litt mindre og trene mer, så blir man slank. (Ikke myntet på deg akkurat den altså, bare forklaring). Og så kommer du og tilsynelatende prøver å få oss til å tro at vi ikke er verdt noe igjen. Du må vel skjønne hvorfor folk reagerer ganske krasst da?
Jeg er enig i Nerthus; diskuter litt i det virkelige liv. Jeg tror mange av misforståelsene i trådene dine rett og slett kommer av litt dårlig ordvalg.