Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 12:59   #78
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva med røyking og inaktivitet?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Jeg er helt ny her, men jeg kan godt svare.
Hvor sunt det er å leve på lavkarbo, det vet jeg ikke enda, men kan det få meg ned i vekt og kan det gjør at jeg slipper blodsukkersvingningene jeg plages med, så er det så absolutt verdt et forsøk.

Har bare levd lavkarbo i 4 dager nå, og så langt føles det veldig beagelig i den forstand at jeg opplever å bli mett på veldig lite mat og ikke minst, jeg er mett lenge
Nå er ikke jeg inaktiv, trener masse jeg og da helst i gruppe på treningsstudio.
Ellers så er jeg en røyker ja, og jeg har røkt i mange år.
Hvorfor? jo fordi jeg er avhengig av røyk, dessverre. Har prøvd mange ganger å slutte, men får det ikke til over tid.

Tenker at det er mange mennesker her inne som gjerne vil ned i vekt selv om de røyker og det synes jeg alle bør akseptere uten å dømme

Jeg kosa meg også med røyken, men når jeg begynte å kjenne på at ( kolsen pusta meg i nakken) hadde jeg ikke noe annet valg enn og slutte
Nå liker jeg å gå tur, for jeg har fått tilbake pusten min
Når jeg i tilegg spiser lavkarbo, er livet godt å leve

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat