Sv: Noen marsstartere her?
Opprinnelig lagt inn av simmons, her.
Hiver meg med her jeg også. Dette forumet har hjulpet meg stort sett hver dag så jeg takker alle inne her Starta første mars å har rasa ned hele 12 kg. 105 kg ved start å 93 kg pr dags dato. Målet er 85-86 kg 
Det hadde nok blitt verre hadde det ikke vært for dette forumet her, mange kloke hoder her inne!!
Ønsker alle mars starterene lykke til å stå på! 
Velkommen til dere nye
Og må jeg få si; WOW! Hva har du gjort for å få til en slik vektnedgang?
Imponerende!
Jeg har hatt en helg uten utskeielser hvertfall, blitt ett par kaffe latte, men har fått de med helmelk, så samvittigheten er ren Også store IFA da, er jo så godt å ha i bilen når man skal kjøre langt!
Av sjokolade har jeg prøvd en ny sukkerfri en fra Ica, husker ikke navnet i farta, men skal få finni det frem ila mandagen. Uansett, sjokoladen var skikkelig bomkjøp! For det første kosta den nesten 30kr for 100gr, smakte melkesjokolade forsåvidt, men FYTTIGRISEN å vondt i magen jeg fikk (og den gikk altfor raskt igjennom systemet)!
Ikke fått så vondt i magen av annen sjokolade som er søtet med maltitol før, og jeg spiste ikke mer enn kanskje 40gr. Vil ikke anbefale den altså!
Håper dere andre har hatt en strålende helg, det har hvertfall jeg, til tross for at jeg jobba lørdagen som var den ene dagen med sol (her er det grått og trist i dag). Men hva gjør vel det når det er VÅR sommerskoa er børstet støv av, sommertøyet er dratt ut fra en krok i skapet, og jaggu må man ikke kjøpe noe nytt sommertøy i ett par str mindre. Det føles helt ok
|