Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 15:57   #88
karbofrøken
Juniormedlem

karbofrøken sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
karbofrøken er på en erverdig vei

Sv: Slette profil?

Ser at begge disse trådene har eskalert utover det jeg har kapasitet til å sette meg inn i, men har smuglest noen av de andre trådene TS har statet og stiller meg fremdeles like undrende til all den negative kritikken.

For meg virker det som om svært mange er overdrevent såre i forhold til å fremstilles som late eller å ha en el annen form for selvforskyldt overvekt. Og hvis TS pirker borti noe av dette, selv uten at det egentlig virker som om hun gjør det med vilje og intensjon om å plage, så eksploderer det nærmest. Og det klarer jeg ikke å forstå.

Synes det er lavmål av så mange mennesker å rotte seg sammen mot en person. Slik dere fremstiller det virker det som om TS har vært i forumet lenge og "plaget" flere av dere over tid, men ser at hun ble medlem 7.april - og det er ikke lenge siden!?

Skal ærlig innrømme at jeg også vurderer å melde meg ut av forumet om det er slik dere behandler folk her inne. Uavhengig av om dere er enige/uenige så kan dere behandle folk med mer respekt! Skal være enig i at TS har noen uheldige formuleringer innimellom, men leser en videre hva hun skriver er det jo tydelig at hun ikke mener noe vondt med det hun skriver. Så hvorfor angripe henne da?

karbofrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo