Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 19:24   #117
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Ja så er dagen for tilståelsen her da
Det har vært en stri tørn å spise så mye mer enn det jeg trengte, enn si hadde lyst på. Men noe må en da lide for å kunne eksperimentere og bruke seg selv som guinea pig........
Så da får jeg gå rett på sak og si det som det er; vekten har ikke gått opp, men den har heller ikke gått ned.
Lurer på om jeg hadde gått ned om jeg hadde beveget meg mer enn bare fra soverommet til kjøkkenet og til godstolen foran PCn.......
Å finne ut av det får være til neste gang jeg gjør noe slikt

Nå begynner egentlig det mest spennende av alt.....vil vekten begynne å gå ned nå når jeg skal redusere kaloriinntaket mitt til 2000-2300 kcal per dag og økt aktivitet igjen?
Skal begynne i morgen. Gleder meg til bacon og egg...det har jeg ikke spist på 4 uker.....Skal også gå meg en lang tur
I dag drikker jeg 10 dl. fløte for å få ut alle kjøttkakene som ligger i tarmene mine (ja, jeg vet...lekkert ) Men også for å teste om jeg blir dårlig av så mye fløte.... Er veldig nysgjerrig på alt mulig jeg

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat