Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 20:06   #76
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har gått ned mange kilo

Opprinnelig lagt inn av Slankogfin, her.

jeg snakker av erfaring for meg selv. og alle de jeg kjenner som er overvektige. når min sviger mor sitter og fyller på middagstallerkenen så den får stor haug, burde helst hatt karmer, og samtidig sier at hun forstår ikke hvorfor hun legger på seg, for hun spiser jo ingenting, da sier jo ting seg selv akkurat i hennes tilfelle. Når jeg går tur, så er det de slanke jeg treffer som også går tur.

men jeg skrev jo litt feil, jeg mener ikke at dette gjelder alle. det trekker jeg tilbake. og beklager.

Hallo!! Nå du sier dette så kan man jo forstå det slik at det er bare de slanke som går tur. Derfor kan jeg si: Jeg går tur, ergo er jeg slank!

Hvis du IKKE mener det, så har du formulert deg en smule vagt..