Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 21:04   #119
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Nå har jeg hoppet av orket ikke å være så mett hele tiden,og våkne på natten av kvalme

Vekta gikk ned 4-5 første dagene og de 2-3 neste gikk den rett opp igjen,selv med samme inntaket som jeg hadde de første dagene ,så nå er jeg akkurat der jeg var før jeg prøvde høyfett , 71.6 kilo

Forrige dagen spiste jeg 1400 kcal og 20 gr karbo og vekta spratt opp over 1 kilo den natta så nå prøver jeg noe nytt fra i morra. Da blir det 1800 kcal og ca 50 gr karbo,og funker ikke det så gir jeg opp hele slanke greia....

Ikke gi opp otika.... Det kan jo være at du samler vann, eller at vekta er på bærtur....

Nå er det slik at jeg gjorde dette i hele tre uker. I hele denne tiden har vekten gått opp og ned med flere hundre gram hver dag..... Men jeg ga ikke opp... for etterhvert så visste jeg at når den gikk opp ville den gå ned igjen selv om det gikk en dag eller to....
Pga. de salte kjøttkakene var jeg ofte tørst og når jeg ikke greide å drikke nok bandt saltet vann... de dagene jeg greide å drikke nok forsvant det som hadde satt seg fast

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat