Tråd: Litt irritert
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 22:05   #1
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Litt irritert

Ja jeg er det, egentlig uten grunn.
For min svigerinne(som jeg ikke har så veldig godt forhold til egentlig) kom isted og inviterte oss til kjæresten så skulle dem lage koldtbord og kaker. Dette er da i påsken. Æsj for det første så har jeg ikke lyst. Men klart jeg skal gå, så vanskelig skal jeg ikke være. MEN hun og søsteren (altså min andre svigerinne) er så detalj fiksert. Jeg kommer ikke til å spise noe av det jeg ikke skal spise. Da blir det så mange blikk og kommentarer.
Sønnen min har melkeallergi og han har aldri fått noe han kan spise når vi er på besøk. Hun bare later som hun er uvitende og huff kan han ikke spise det altså....
Hva gjør dere når dere er på besøk? Jeg må alltid ha med meg mat til sønnen min, og nå når jeg er så streng på mitt kosthold så firer jeg ikke på noe. Jeg skal ikke innta noe utenom min diett. Er det ufint å ikke spise det vertinnen serverer? Sånn som med sønnen min sin allergi så kan han ikke spise det for han blir skikkelig dårlig.
Men jeg gjør jo det *bare* for at jeg føler meg mye bedre med dette kostholdet og for å gå ned i vekt.

Huff vet ikke helt hvor jeg vil hen med dette, men bare ett hjertesukk fra meg. Æææh lika ikke sånne folk.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat