Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 22:26   #4
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Kåseri - forslag til tema?

Har bare skrevet et kjapt utkast nå, men dette har jeg altså så langt:

Sitat:

"'Det var en gang ei lita jente ved navn Paris Hilton, som skulle vise seg å vokse til å bli en av de største kjendisene i Amerika.'

Høres dette kjent ut? Ikke? La meg skrive det om...

'Det var en gang en liten potet, som skulle vise seg å vokse opp til å bli en av de største kjendisene i Norge...'

Ja, vi snakker altså om vår beste lille venn, den godmodige poteten. Du vet, han lille fyren som ligger på tallerkenen din, smiler opp med de bedårende skjønnhetsflekkene sine og venter på at du skal spise ham?

Det er kanskje ikke så mange som ser sammenhenget mellom Paris og poteten. Derimot har vel de fleste sett den lille chihuahaen som Paris Hilton bærer rundt på. Vel, se for deg henne som går nedover Hollywood Boulevard, med høyhælte sko og chihuahaen i veska. Ta så og bytt ut Paris Hilton med Ola Nordmann, de høyhælte skoene med ski, og chihuahaen med poteten. Jo, for poteten kan vel egentlig sies å være “Ola Nordmanns beste venn”. Vi har jo tross alt gjort nesten det samme som Paris Hilton har gjort med chihuahaen sin: hun har kledd den ut i jakker, og vi har kledd ut poteten som chips. Hun har kledd ut hunden i solbriller, og vi har kledd ut poteten som pommes frites. Den eneste forskjellen er vel egentlig at Paris Hilton aldri i verden hadde turt å gå nære alt det fettet vi friterer pommes fritesen i, for frykt av at hun kanskje kom til å veie mer enn chihuahaen sin. Man skulle nesten tro hun hadde litt å gå på i forhold til de enorme satelittlørene en chihuaha har, men med det lasset med extensions hun bærer rundt på, er det jo nesten nok hår til å lage enda en liten chihuaha."

Sist redigert av Julie : 10-04-11 kl 22:33.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat