Sv: Aldersgrense for ketose/ketolysekuren?
Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.
Godt spørsmål. Hvorfor jeg har det så bra på lavkarbo, vet jeg egentlig ikke. Det har nok med alt det du nevner, for min del hvertfall. Jeg kjenner meg mye bedre, både fysisk og psykisk f.eks. Unntatt denne ene gangen da jeg oppdaget at eksen var utro. Men hvem hadde ikke reagert på det liksom..? Før jeg begynte på lavkarbo, hadde jeg vært deprimert og laaangt nede i maaange år. Etter at jeg la om kostholdet, har dette forandret seg totalt. Nå er jeg så glad og helt omvendt av hvordan jeg noen gang har vært. Muligens irriterende glad, for andre ^^ Og kiloene forsvinner jo også, på lovlig vis. Dette er veldig oppløftende, jeg har fått bedre selvtillit og funnet ut at dette er noe jeg klarer, uten vanskeligheter. Som sagt har jeg aldri hatt det bedre med meg selv. Vet at jeg har en lang vei å gå enda, men blir liksom bare bedre og bedre for hver dag som går.
Vet ikke om dette var svar på det du lurte på, men det er nå slik jeg føler det. 
Hm, det er i hvert fall veldig oppløftende å lese en slik suksess-historie. Tenk at kosthold kan ha så mye å si. I perioder hvor jeg mestrer et godt kosthold blir jeg også veldig glad, men det er akkurat som jo gladere jeg blir, jo mer jeg får til, jo dypere synker jeg når jeg feiler/sprekker. Håper jeg kommer dit du er, en dag
|