Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 23:46   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Nettopp gått over til 100% lavkarbo og vekten stiger:/

Opprinnelig lagt inn av Kua, her.

Hei dere! Jeg heter kua, vet ikke helt hvorfor, likner heldigvis ikke på en!

Jeg starter med å si at jeg er en sunn og slank jente, ingen overvekt eller kilo som jeg vil ha vekk.

Jeg har lenge hatt et hva vi kaller i Ola nordmann sitt liv ''lavkarbo'' - kosthold, dvs: mye knekkebrød og magre varianter av ting, samt. litt ris / pasta til middagen.

Dette kostholdet endte ofte med at jeg sprakk fordi jeg fikk så lyst på litt annen mat. Jeg var sulten konstant og magen min blir ikke så alt for glad av karbs. SÅ gikk jeg sakte over til lavkarbo.

MEN hva ser jeg etter en uke i den nye livsstilen? Magen, rumpa og hoftene har vokst Ellers føler jeg meg veldig bra med lavkarbo, men vurderer nå å slutte fordi jeg ville ha vekten min der den var!

Hvorfor la jeg på meg? Jo det sier jo seg selv; det totalet energiinntaket har blitt høyere. Men hvorfor? Føler ikke at jeg har spist mye i det hele tatt, sluker også i meg vann hele tiden. Jeg har vanskelig for å tro at jeg har spist for mye, i så fall føler jeg at jeg må begrense meg mye mer enn før noe som ikke er helt logisk siden denne maten metter langt mer.

Har noen tips, råd eller forklaring på hvordan det kan ha seg at det er sånn? Er litt skuffet, hadde gledet meg til å spise all den herlige lavkarbo maten for resten av livet

Samme har skjedd med meg
Aner ikke hvorfor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat