Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 23:54   #8
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ørten kg opp!

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.

Er du 8 uker på vei? (tickeren din...)
I så fall vil jeg si det er merkverdig at du har lagt på deg 10 kg allerede. Normalt legger en på seg 0-3 kg de første 12 ukene, og dette er stort sett bare fett som skal spares til senere. Ville kanskje tenkt litt over hva og hvor mye du spiser og beveger deg?

Har det skjedd noe annet i samme periode som kan forklare vektoppgangen? Har du mye vann i kroppen?

Jada, jeg har ligget på sofaen siden ca midten av januar til midten av mars pga sykdom. Bortsett fra fjorten dager hvor jeg ikke spiste NOE, så spiste jeg stort sett bare drit for jeg måtte spise det jeg fikk ned, så jeg vet jo hvorfor noen av kgene er der, men 10 kg liksom. Jeg veide 5 kg mer ca. akkurat da jeg ble gravid, så de 5 ekstra har kommet etterpå

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat