Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 08:32   #34
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Vektklubben lærer deg om slankende frokost!

Photo, tror du glemte å nevne brunch, så kanskje er det du spiser?

Er enig i at begrepene er utdatert og jeg snakker også om at det er på tide med mat. Foringstid i zoologisk hage.

Men det henger nå igjen i samfunnet at frokost er det man spiser om morgenene (første måltid), lunch er det man spiser midt på dagen, middag når man kommer hjem fra jobb og kvelds litt seinere for de som trenger det. Skaldeman siser noe sånt som at man skal spise når man er sulten og ikke når klokka "viser" at det er lunchtid og jeg holder meg til den filosofien. Får ofte spm her på jobb om jeg har hatt lunch og da pleier jeg å svare at jeg har spist, men jeg har ikke hatt pause. Det er for at jeg normalt spiser rundt kl. 11 også spiser jeg ikke igjen før ca kl. 15-16. Mens "lunch er typisk rundt kl. 11.30 - 12.30.

Selv spiser jeg ikke "Frokost" før i 11-tiden, for hos meg avler mat sult og spiser jeg i 7-tiden er jeg ulidelig sulten i 10-tiden og det blir alt for mye i løpet av en dag.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat