Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 13:17   #133
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Fra og med i dag er jeg tilbake på ca 14-1600 kcal til dagen etter litt over ei uke på ca 3000kcal/75% fett/50g kh, daglig. Så det at jeg lå på 70-75% fett uansett hvor mye jeg drusa på med fettet, så jeg lå sånn helt strengt tatt litt lavt i fett inntak. Jeg har hatt ei uke der jeg har førl meg uvel, uggen og oppblåst. Har hatt tendenser til halsbrann, sovet fryktelig urolig og vært tung i kroppen så jeg har ikke klart å trene noe særlig. Jeg gleder meg til å spise mindre mat igjen.

Vekta før jeg begynte hadde sakte bevega seg ned mot 79 kg, lå og vippa på 79-tallet. Nå ligger den å vipper på 80,5-81 og det har den gjort nesten siden jeg begynte på feitekuren. Håper på at dette har gjort sitt til at vekta slipper denne uka, ihvertfall det jeg har lagt på meg.

Sist gang jeg prøvde meg på et slikt stunt, gikk jeg på Skaldeman fakir. Det rant på 3 kg og 2 cm over magen før jeg fikk tenkt meg om og de har jeg jaggu meg slitt med å bli kvitt. Håper ikke dette opplegget har gjort det samme med meg og at vekta er ned i 79 kg mot slutten av uka igjen

Dette skyldes mest sannsynlig mer vann i kroppen og den økte matmengden. Min matmengde forsvant i går da jeg bare drakk 10 dl. fløte og ikke noe fast mat... i dag var vekta under det den var da jeg begynte på prosjektet...ergo har tre uker med 3500-3700 kcal og minimalt med bevegelse ikke hatt negativ effekt på min vekt. Spørsmålet er bare VIL VEKTNEDGANGEN STARTE IGJEN NÅ NÅR JEG BARE HAR 6 KILO IGJEN?

Nå skal jeg ut og gå en tur og sosialisere en smule .... Kommer tilbake med resultater om vekta utover i ukene som kommer.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat