Sv: Nettopp gått over til 100% lavkarbo og vekten stiger:/
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Har du målt rumpa magen og lårene slik at du VET du har økt i omkrets og at det ikke er noe du innbiller deg?
Du har ikke lagt på deg fett på en uke - da er det heller at du har fylt opp fordøyelsessystemet med mat og kanskje holder kroppen på litt vann. Drikker du nok vann? Rent vann er viktig på et lavkarbokosthold. Tygger du tyggis eller andre drops?
De to første ukene kan være litt rare når man går over til lavkarbo.
Du spiser masse ost og litt majones, men hvordan ligger det an med fettet ellers?
Hvor høy og hva veier du i dag - eller før du begynte?
Det er som Carisma sier, er du undervektig (selv om DU mener du er perfekt kan kroppen din være uenig dessverre) KAN du gå opp, men en uke er aaaaaltfor kort tid til å trekke noen konklusjoner. 
Hei og takk for svar. De er det foreløpig ikke mye å få av her inne.
Jeg er veldig ''streng'', så niks; null tyggis og andre søtsaker.
Jeg har ikke målt meg, nei, men så at magen spesielt vokste som en ballong! Kort tid etter fikk jeg nå mensen og da vet jeg at det kan ha god skyld i dette!
Fordøyelsessystemet går ikke helt plettfritt vil jeg heller si, er det noe spesiell lavkarbomat som fordøyes enklere?
Vel hvor ellers skal jeg få fett? Spiser fet fisk, kjøtt med fett, bacon, majones, ost og egg for det meste. Sammen med kanskje 1/2 gulrotter og en advokado om dagen.
Vil ikke si jeg er undervektig nei. Ingen ser på meg som spinkel, bare slank.
Jeg veier meg dessverre ikke, så det vet jeg ikke..
Jeg skal fortsette å gi lavkarbomat en sjanse og gir tilbakemelding om en uke eller to 
|