Sv: 20 kg ned?
Skjønner at det er slitsomt ja, hadde sikkert krangla en del med far i huset jeg hvis jeg hadde vært i samme situasjon:/ De som ikke har ansvar for alt i hjemmet har en tendens til å undervurdere hvor mye slit det faktisk er!
JEg er også lite tålmodig, derfor jeg hopper til og fra nye prosjekt hver uke, kanskje derfor jeg ikke går ned i vekt;p men ja, det med vann er viktig og alt, og jeg liker ikke vann, men har blitt lettere å drikke det om jeg tenker jeg skal bælme i meg en halv liter hvert måltid, og en halvliter i shaken min om morran og en halvliter til vitaminene om kvelden og da ble det plutselig 2,5 l men det tissinga er helt forferdelig, blir så lei av å sitte på biblioteket og må gå helt ned i kjelleren for å gå på do, noen gangen sitter jeg hjemme og tisser 3 ganger på 30 min:O blir så lei!
Jeg kjente en liten sult klokka 18 som gikk over ganske fort, og ellers har jeg ikke vært sulten i hele dag:O men om du blir sulten på kvelden er det jo liksom greit om du tar å spiser siste måltidet sent da, er jo samme når man har den så lenge det er 14-16 timer faste og man spiser på faste tidspunkt hver gang Har veiedag i morra da, tviler på at det har gått ned, men blir gla hvis det har gått ned;D Føler meg strammere da, for jeg trener jo en del for tida og jeg bygger muskler så sykt fort, også har jeg tatt litt solarium og brun hud ser mye fit'ere ut enn hvit;p så sikkert bare brunfargen som gjør det,ikke treninga
|