Så at noen skrev at de var litt bekymra for at de hadde spist for lite karboer - Er det mulig å spise for lite? Vil det ødelegge vektnedgang?? HA EN FIN DAG! DERE ALLE ER SÅÅ FLINKE!! [/quote] var jeg som skrev dette! synes bare det er så rart at jeg hadde gått ned etter karboutskeielsen og i tilegg følte meg mye bedre! hehe men jeg vet ikke jeg, tror jeg skal prøve meg frem med litt mer grønnsaker som innholder mer karber! velkommen til alle nye! nå har vi jo blitt kjempemange! Pusekatta; hva er fettavleiringer på levren? så bra at familien din har fått så gode resultater! GretheH så snill du er som baker brød til familien! uansett hvor lenge man går på ketolyse og lavkarbo kommer nok gjærbakst aldri til å slutte å smake godt jeg var veldig humørsyk i begynnelsen, merker fortsatt at jeg kan bli litt moody hvis jeg ikke får i meg det jeg skal! Tongetonjis det hørtes ut som en supergod lunch det som er viktig er at du spiser der ordentlig mett. når det gjelder ost så er det jo ikke noe karbo i det, men du bør vel kanskje være litt forsiktig med å spise hvis du ikke er sulten zalto mm så deilig syns forsåvidt prisen ikke var så altfor ille heller Idag er det tid for barseltreff her jeg kjenner jeg synes det er litt pinlig å komme med egen mat. Men er jo barselmøte hver uke og kan jo ikke skeie ut hver uke heller! hvordan løser dere andre det? spiser dere det dere får servert når dere er borte eller er dere åpne om at dere er på diett?