Tråd: Blodtrykk
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-05, 14:29   #1
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Blodtrykk

For litt over 1 år siden fikk jeg målt blodtrykke mitt til 145/100 det er høyt for å være 17år og skolelegen slo alarm. når jeg kom til fastlegen var blodtrykke mitt forsatt høyt. og det var det på alle målingene helt frem til nå. i mail var jeg hos helsesøster og fikk det målt til 135-140/90-100 altås forsatt høyt. spesielt undertrykket.

Skolelegen og helsesøster ville ta meg av p-pillene mens fastlegen ville at jeg skal forsette med settningen " er mer belastning for kroppen å bli gravid"

her om dagen kjøpte jeg meg en blodtrykker måler av typen denne.

og i følge den ligger blodtrykke mitt rundt 110-120/78-84 dette er jo et helt normalt blodtykk..

hadde dere stolt på en sån måler?

(tenkte å ta en tur til legen snart, må bare få skaffet meg ny fastlege etter flyttingen først)

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat