Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 13:45   #1
Frøken Scott
Medlem

Frøken Scott sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Plutselig var det nok. En impuls, en brå avgjørelse - litt ut av det blå...jeg gidder virkelig ikke være en røyker lenger.

Jeg har slutta før, jeg har trappet ned, psyket meg opp, forberedt meg i hue og r**a...og gått på den ene smellen etter den andre. Sist for to år siden. Etter det ga jeg opp, og slo meg til ro med at jeg for alltid vil være en røyker.

Våkna i går morges, og den første tanken min var; hvorfor i all verden gidder jeg dette?? Jeg betaler i dyre dommer for å ødelegge min egen helse, jeg står og patter på en pinne full av gift, og ser garantert like tett ut som alle andre som gjør det. Jeg betaler tobakksselskapene for at de skal få forgifte kroppen min, ødelegge lungene mine, og forkorte levealderen min. Hva i svarte, heite er det jeg driver med??? Og dette har jeg kalt kos?? Kos, dere...så koselig det er å fylle lungene med tjære, ødelegge lukt og smakssans, øke kreftfaren, osv....ikke rart røyk er dyrt, du får jo så mye for penga!

Nei....dette gidder jeg virkelig ikke lenger.

Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat