Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 16:48   #27
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Øker kaffe blodsukkeret? Og andre blodsukkerspørsmål ...

Opprinnelig lagt inn av raskall, her.

PS! Jeg har levd med diabetes type 2 og blodsukkermåling i 7 år. Etter å ha gått over til lavkarbo og gått ned over 60 kilo har diabetesen forsvunnet helt. Jeg har ikke målt mitt eget blodsukker på halvannet år og jeg skal gjøre alt som står i min makt for å ikke trenge å måle et eneste blodsukker til selv. Egentlig blir jeg litt lettere opprørt over at friske mennesker begynner å måle blodsukker. Det blir som å kjøpe seg rullestol selv om man helt fint kan gå selv.

Du har gjort en fantastisk innsats, og jeg kan skjønne at blodsukkermåling er noe du er glad for at du slipper!

Men, man er jo nysgjerrig, ikke sant? Jeg har også målt blodsukkeret mitt 3-4 ganger bare fordi jeg var nysgjerrig. Jeg har kjørt i rullestol også, selv om jeg har to helt friske ben. Uansett er jeg glad for at jeg ikke er avhengig av hverken blodsukkermåler eller rullestol.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat