Sv: April 2011 --->
Altså, her er det krise. Sånn er det hver gang jeg skal slanke meg. Jeg setter i gang med godt mot, så går det fint første uken men så blir jeg hysterisk og begynner å trikse og fikse andre uken og så blir alt ødelagt.
Gikk ned 1.5 kg første uken, men nå har jeg ikke gått ned noe mer og jeg frykter veiedagen på fredag. Så hva har jeg gjort i dag?? Jo, jeg har gjort det jeg alltid gjør og som jeg denne gangen ikke skulle gjøre. Jeg har spist en lavkarbo-ekstremdiett-rett-i-koppen-suppe til frokost klokken syv og siden det har jeg ikke spist noe. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal spise heller. Dette skjer hver gang.
Hvis ikke jeg passer meg nå så får jeg migrene (av for lite/uregelmessig mat) og da blir jeg såpass dårlig at jeg må spise det jeg vet hjelper mot kvalme og greier - og da er potetgull en favoritt. Selv om jeg ALDRI spiser det ellers fordi jeg egentlig ikke liker det.
Mine nye slankevenner - HANK MEG INN IGJEN!!!
Nå skal jeg steke et par egg og litt bacon. Er på 16,7 g karbo i dag så jeg må passe godt på nå. Jeg vet jo egentlig at man ikke går ned dersom man ikke spiser, så hvorfor spiser jeg ikke? Trenger minst 3 måltider om dagen, det vet jeg jo.
Noen inspirerende og kloke ord? Om bare jeg kommer meg gjennom denne vanskelige startfasen så skal det nok gå lettere. Synes ikke det er vanskelig å "slanke seg" men får ikke ordenlig effekt av det så lenge jeg ikke gjør det riktig, og når jeg trikser&fikser med kostholdet hele tiden så fungerer det jo ikke.

|