hei damer! håper dere har hatt en kjempe fin dag i dag! vi har vært på barseltreff i dag og jeg klarte selfølgelig å glemme igjen maten min hjemme! men til min store overaskelse hadde hun vi skulle være hos laget lavkarbo omelett til meg! snakk om god service! petite fleur så utrolig bra! da blir man jo super motivert! GretheH huff da er ikke noe greit å være syk! jah har selv funnet ut at kosttilskudd er viktig på ketolyse! Vatti du må slutte å stresse så fælt, du er jo kjempe flink!! prøv å slappe av og spis når du er sulten. du har gått på dette litt over en uke og du har allerede gått ned i vekt! Det beste med denne kuren er at man ikke skal gå sulten! hvis du spiser for lite vil kroppen lagre fettet istedet for å kvitte seg med det! så senk skuldrene og slapp av noe som kan være lurt i startfasen er å planlegge alle måltidene sine, spesielt middagene! hjemmelaget knekkebrød med lavkarbo pålegg eller tyrkisk yougurt med bringebær og nøtter er supermat å ha liggende hvis du trenger noe med en gang! Unnnimoor eggløsning og mensen kan påvirker vekta så kan være vann